Alla inlägg under juni 2014

Av Marlene Henriksson - 20 juni 2014 17:20

Vi är ett härligt gäng på 6 pers( jag Bolle Åsa Patrik Inga-Lill och Ulf), som är i Laxedet med husvagnarna. Dessan (bolles dotter) kanske kommer hit ikväll också, det ska bli kul om hon kommer. Här har vi skoj och myser i lugnet. Kita och Denver är givetvis också med. Bolle for iväg och tittade på en husvagn åt sin pappa en bit härifrån, han tog med sig Kita eftersom hon låg i bilen. Denver fick stanna hemma med mig. Tog in han i vagnen han hoppade upp på soffan satt och tittade efter bilen när dom for och lät ynklig där han satt. Men efter ett tag kom han och la sig igen. Nej nu ska jag gå ut och se vad de andra gör.
Trevlig midsommar till er alla

Av Marlene Henriksson - 5 juni 2014 14:02

Tydligen kan även jag fastna på foto.

Av Marlene Henriksson - 5 juni 2014 13:55

Imorron är det Svenska nationaldagen. Jag har packat husvagnen idag det bär iväg till Töre campingen ikväll och till Söndag. Gjort bla rabarberkräm att ta med. Härligt att komma ut med vagnen igen. Säger jag som alltid avskytt sånt förut. Men man kan ju ändra sig. Bara gubben kommer från jobbet så åker vi iväg. Härligt att leva ett normalt liv igen det är mycket länge sedan jag gjort det.

Ovido - Quiz & Flashcards