Alla inlägg under juli 2014

Av Marlene Henriksson - 31 juli 2014 11:06

Här kommer en bild på min älskade sambo med sin cowboyhatt. Han är trött här.

Av Marlene Henriksson - 30 juli 2014 17:20

Nu har jag varit lat med bloggandet igen. Det har hänt en hel del. Vi bor under samma tak igen jag och Bolle, och det är det bästa som kunde hända. Nu är livet härligt igen.
På övre våningen i vårt hus har vi haft vattenläcka i en t-koppling så det har runnit vatten i spånet i golvet uppe. Men nu är trasiga kopplingen utbytt så nu läcker det inte mera. Under helgen har Bolle och Patrik gjort ett kanonjobb med att riva golv och ta ut blötspån. Det är bara litegrann kvar för oss att ta ut.
Nu har älsklingen hämtat mig och vi är påväg till en bekant och äta grillat. Mums. Jesus vad jag längtat efter att fara ut med husvagnen och till Laxede. I helgen ska vi äntligen ut med den men det blir en kortare sväng jag och min älskade gubbe. Älskar han mest av allt. Det bästa för mig var att vi började om. Nu är livet härligt och värt att leva igen. Vi skulle bara ha börjat om för länge sen, men jag var dum och spjärnade mot men nu släpper jag han inte.

Ovido - Quiz & Flashcards