Direktlänk till inlägg 6 september 2014

Re-Laxede

Av Marlene Henriksson - 6 september 2014 11:32

I helgen är vi i Re-Laxede med vagnarna. Här myser vi för fullt och mår gott. Jag, Bolle och hundar. Ulf och Inga-Lill. Åsa, Patrik med deras nya vagn som är jättefin. Synd bara att säsongen är slut här snart, september ut är det igång här. Men än hinner man ju någon helg till. I morse tog våran gasol slutså Bolle var in till Harads och bytte flaska. När han kom tillbaka så gick han och skulle hämta veden som vi gömt där vi var sist med vagnen här, men den veden var inte klar den hade någon eldat upp.
Eftersom vi inte tog med ved så har Bolle och Patrik farit till Niemisel och hämta ved så vi kan elda här ikväll. Jag och Åsa ska ut och gå med hundarna så småningom. Till middag ikväll blir det surströmming och alla dess tillbehör. De som inte äter surströmming får grillskola och potatissallad.

Mysig byggnad som finns här. Tänk om någon skulle ha kiosk i den om somrarna här vad mysigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Henriksson - 15 september 2016 10:15


I helgen 10 september gifte vi oss jag och Bolle. Det var ca 30 Pers som kom till bröllops middagen. Det var kul med dans, skämt m.m. Tack till alla för att ni kom och för alla presenter som vi fick. ...

Av Marlene Henriksson - 7 november 2015 18:58

Nu har vi flyttat husvagnen till Sikfors över vintern. Här ska vi campa i vinter på helgerna när vi känner för det. Jag har saknat att vara ute med vagnen sen vi tog hem den. Det har varit hur skönt som helst här i helgen. Det är jättefint här. Pi...

Av Marlene Henriksson - 3 oktober 2015 17:35

Nu i helgen är vi hos brorsan och Åsa och campar med vagnen. Eva-Britt och Staffan är här också med husbilen. Igår Fredag åt vi surströmming tillsammans allihopa. Det var både gott och mysigt. Jag har varit mätt hela dan efter surströmmingen. Det har...

Av Marlene Henriksson - 6 augusti 2015 14:13

Nu i sommar har vi säsongs plats i Laxede. Det är jättfint att vara här särskilt för Denver. Men vilken skitsommar det varit. Nu under semestern skall vi vara här. Jag tror vi haft sol 1 - 2 dar på 1½ vecka. Men vi har åkt runt och tittat mycket istä...

Av Marlene Henriksson - 4 mars 2015 10:37

  Vargsjöns Ikita "Kita".    Född: 2004.08.15 Avliden:2015.02.27 Uppfl. lydnadskl 2 Korad Min älskade gumma och bästa vän. Du kom till mig som liten parvel på 8 veckor. Jag hade inte tävlat med någon hund förutbara varit på utställn...

Ovido - Quiz & Flashcards