Direktlänk till inlägg 6 augusti 2015

Semester 2015

Av Marlene Henriksson - 6 augusti 2015 14:13

Nu i sommar har vi säsongs plats i Laxede. Det är jättfint att vara här särskilt för Denver. Men vilken skitsommar det varit. Nu under semestern skall vi vara här. Jag tror vi haft sol 1 - 2 dar på 1½ vecka. Men vi har åkt runt och tittat mycket istället. Vi ha varit till Messaure och Ritsem bla. Imorron blir det nog en Luleå resa. Vi har annars mest promenerat med Denver, grillat god mat och myst här. Nu kommer jag inte på något mera att skriva. Har kanske bättre komihåg nästa gång.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marlene Henriksson - 15 september 2016 10:15


I helgen 10 september gifte vi oss jag och Bolle. Det var ca 30 Pers som kom till bröllops middagen. Det var kul med dans, skämt m.m. Tack till alla för att ni kom och för alla presenter som vi fick. ...

Av Marlene Henriksson - 7 november 2015 18:58

Nu har vi flyttat husvagnen till Sikfors över vintern. Här ska vi campa i vinter på helgerna när vi känner för det. Jag har saknat att vara ute med vagnen sen vi tog hem den. Det har varit hur skönt som helst här i helgen. Det är jättefint här. Pi...

Av Marlene Henriksson - 3 oktober 2015 17:35

Nu i helgen är vi hos brorsan och Åsa och campar med vagnen. Eva-Britt och Staffan är här också med husbilen. Igår Fredag åt vi surströmming tillsammans allihopa. Det var både gott och mysigt. Jag har varit mätt hela dan efter surströmmingen. Det har...

Av Marlene Henriksson - 4 mars 2015 10:37

  Vargsjöns Ikita "Kita".    Född: 2004.08.15 Avliden:2015.02.27 Uppfl. lydnadskl 2 Korad Min älskade gumma och bästa vän. Du kom till mig som liten parvel på 8 veckor. Jag hade inte tävlat med någon hund förutbara varit på utställn...

Av Marlene Henriksson - 29 december 2014 20:37

              Nu är det längesen jag skrivit här igen. Julafton tillbringade vi hemma hos oss med endel av släkten på besök. Dessan, Svärmor, Lars-Erik (Bollesbror) och Jonte (Lars-Eriks son) var här och åt med oss och delade ut julklappar. Vi fick e...

Ovido - Quiz & Flashcards