Alla inlägg under oktober 2014

Av Marlene Henriksson - 31 oktober 2014 08:02

I tisdags när jag såg mig i spegeln på jobbet så var jag alldeles röd om kinderna och varm om dem. Jag tiggde panodil av en jag skulle sitta och äta lunch med, febern tröcks tillbaka. Onsdag följde en panodil pillerburk med till jobbet. Men Torsdag var det bara att vara hemma då var jag helt slut och så jag är frisk till helgen. Panodil och Vick är mina bästa kompisar just nu. Är något less att hålla mig inne och inte orka göra något. Men inget annat att göra om jag ska vara frisk till imorron och det hade jag tänkt försöka vara.

Av Marlene Henriksson - 21 oktober 2014 17:05

På min älskade gubbe utanför hans jobb. När vi kommer hem ska nya elementet in i hundhuset. Det förra stora elementet har gett upp så har bara igång det lilla nu.
I helgen blir det att åka runt och hälsa på släkt som vi inte varit till på länge. Ska försöka hinna in till arenan med Denver på söndag också. Det är ju ett tag sen. Men nu är det bara att köra igång igen så killen får börja jobba igen ordentligt.
Snart kommer det att hända mycket andra grejer också längtar dit.

Av Marlene Henriksson - 9 oktober 2014 16:21

Vi har bytt ut kökssoffan i köket, dubbelsängen uppe, rumssoffan mot en divansoffa en bokhylla till tv-rummet och ett gammaldags bord till tv rummet. Så nu börjar det kännas som ett gemensamt hem hos mig och Bolle, med en blandning av bådas möbler och grejor. Trivs som fisken i vattnet nu för tiden. Jag älskar han mest av allt. Han kom tillbaka när det var jobbigt och fick mig till att rycka upp mig och börja leva normalt igen. Nu släpper jag dig aldrig mer.

Ovido - Quiz & Flashcards